តើការរាតត្បាតនៃ COVID-19 បានផ្លាស់ប្តូររបៀបដែលយើងបង្កើតម៉ាកយីហោយ៉ាងដូចម្តេច?

ព្រឹត្តិការណ៍ និងការបណ្តុះបណ្តាល

តើការរាតត្បាតនៃ COVID-19 បានផ្លាស់ប្តូររបៀបដែលយើងបង្កើតម៉ាកយីហោយ៉ាងដូចម្តេច?

កាលបរិច្ឆេទ: Tue 30th Nov 2021
Start Time: 02:00 PM
End Time: 05:00 PM
ទីតាំង: ប្រព័ន្ធហ្សូម
ទូរស័ព្ទ: 098 448 563
អ៊ីមែល: hello@theideaconsultants.com
Organizer: The Idea
Target Group: សាធារណៈជន

ចូលរួមជាមួយ សួន បូឌីសត្ត Project Manager និង ឆឹង ចំរើនកល្យាណី Media Manager នៅ The Idea ដើម្បីយល់អំពីការផ្លាស់ប្តូរនៃជីវិតរបស់អតិថិជននៅឆ្នាំ 2021 និងរបៀបដែលវាបានប៉ះពាល់ទៅដល់យើងក្នុងនាមជាម្ចាស់អាជីវករ អ្នកបង្កើតម៉ាក និងអ្នកគ្រប់គ្រង។ តើយើងអាចបង្កើតសេចក្តីស្រឡាញ់សម្រាប់ ម៉ាកយីហោដោយរបៀបណា ប្រសិនបើគ្រប់គ្នានៅរវល់ខ្វល់ខ្វាយ អំពីមូលដ្ឋានគ្រឹះនៃជីវិត។ នៅក្នុងវគ្គនេះ យើងនឹងរៀបរាប់អំពី៖ - ហេតុអ្វីបានជាវាសំខាន់សម្រាប់ម៉ាកយីហោ ក្នុងប្រាស្រ័យទាក់ទងគ្នា ពីគោលបំណងរបស់ពួកគេលើសពីការលក់ផលិតផល ឬសេវាកម្ម? - តើអតិថិជនរបស់យើងកំពុងស្វែងរកអ្វីក្រៅពីផលិតផល និងសេវាកម្មដែលយើងត្រូវផ្តល់ជូន? - របៀបបញ្ចូលគ្នានូវបទពិសោធន៍អតិថិជនឌីជីថល និងរូបវន្តរបស់អ្នកទៅក្នុងគំរូមួយដែលត្រៀមរួចជាស្រេចសម្រាប់ជំងឺរាតត្បាតម្តងទៀត វគ្គនេះនឹងធ្វើឡើងជាភាសាខ្មែរតាម ZOOM នៅថ្ងៃទី ៣០ ខែ វិច្ឆកា នាម៉ោង ២ - ៥ រសៀល។ សូមអរគុណដល់ក្រុមហ៊ុន MSI Cambodia និងក្រសួងប្រៃសណីយ៍ និងទូរគមនាគមន៍

Additional Information:

ចូលមើលវេបសាយដើម្បីទទួលបានព័ត៌មានបន្ថែម និងចុះឈ្មោះ