កម្ពុជាសម្លឹងមើលការនាំចេញម្រេចកាន់តែច្រើនទៅជប៉ុន

កម្ពុជាសម្លឹងមើលការនាំចេញម្រេចកាន់តែច្រើនទៅជប៉ុន

 

កម្ពុជា​បាន​លើក​ក​ម្ពស់​សក្តានុពល​ម្រេច​ក្នុងចំណោម​ពាណិជ្ជករ​ ​និង​សហគ្រិន​ជប៉ុន​ ​ដោយ​សង្ឃឹម​ថា​ការនាំចេញ​ទៅ​ប្រទេស​ជប៉ុន​នឹង​កើន​ឡើង​ ​ដែល​ផ្តល់​អត្ថប្រយោជន៍​ដល់​កសិករ​។​

ក្រសួង​ពាណិជ្ជកម្ម​ ​និង​មជ្ឈមណ្ឌល​អា​ស៊ាន​-​ជប៉ុន​ ​សហការ​ជាមួយ​សហ​ព័ន្ធ​ម្រេច​ ​និង​គ្រឿងទេស​កម្ពុជា​ ​និង​សមាគម​ម្រេច​ជប៉ុន​ ​បាន​រៀបចំ​សិក្ខាសាលា​អន​ឡា​ញ​ ​ស្តីពី​ការ​ផ្សព្វផ្សាយ​ម្រេច​កម្ពុជា​ទៅកាន់​ទី​ផ្សារ​ជប៉ុន​ ​ក្នុង​គោលបំណង​លើក​ក​ម្ពស់​សក្តានុពល​ម្រេច​ទៅកាន់​ប្រទេស​ជប៉ុន​។​

​គោលបំណង​នៃ​សិក្ខាសាលា​នេះ​គឺ​ដើម្បី​បង្ហាញ​ពី​ស្ថានភាព​តែមួយ​គត់​នៃ​ម្រេច​របស់​កម្ពុជា​ ​តម្រូវ​ការ​ម្រេច​នៅ​ក្នុង​ទី​ផ្សារ​ជប៉ុន​ ​និង​ពង្រឹង​គុណភាព​នៃ​ទំនិញ​សម្រាប់​ការនាំចេញ​ទៅកាន់​ប្រទេស​ជប៉ុន​។​ ​ក្រសួង​បានឲ្យ​ដឹង​ថា​ ​ការនាំចេញ​ម្រេច​របស់​កម្ពុជា​ទៅ​ប្រទេស​ជប៉ុន​នៅ​មាន​ក​ម្រិ​ត​ទាប​នៅ​ត្រឹម​ ​១​០​ ​តោន​ក្នុង​ឆ្នាំ​ ​២​០​២​១​។​

​លោក​ ​កៅ​ ​កុសល​ ​អគ្គនាយក​នៃ​អគ្គនាយកដ្ឋាន​ជំរុញ​ពាណិជ្ជកម្ម​ ​នៃ​ក្រសួង​ពាណិជ្ជកម្ម​ ​មានប្រសាសន៍ថា​ ​ម្រេច​កាន់តែ​ច្រើន​នឹង​ត្រូវ​ដាក់​សម្រាប់​នាំចេញ​ទៅ​ប្រទេស​ជប៉ុន​ ​ហើយ​កសិករ​ក្នុងស្រុក​នឹង​បង្កើន​គុណភាព​ផលិត​ទំនិញ​។​

​លោក​ថា​ ​៖​ ​«​ ​សិក្ខាសាលា​នេះ​នឹង​ផ្តល់​ព័ត៌មាន​ដល់​ក្រុមហ៊ុន​ផលិត​ម្រេច​នៅ​កម្ពុជា​អំពី​ឱកាស​នាំចេញ​ទៅកាន់​ប្រទេស​ជប៉ុន​។​ ​វា​នឹង​ជំរុញ​ការ​ផលិត​ម្រេច​ដល់​ប្រជាជន​ជប៉ុន​ ​ជំរុញ​កិច្ច​សហប្រតិបត្តិការ​ជិតស្និទ្ធ​ ​និង​ភាពជា​ដៃគូ​រវាង​ក្រុមហ៊ុន​នានា​ ​ដើម្បី​បន្ថែម​ម្រេច​របស់​កម្ពុជា​ទៅ​ក្នុង​ផលិតផល​ដែល​មានស្រាប់​នៅ​ក្នុង​ប្រទេស​ជប៉ុន​»​។​

​ក្រសួង​ក៏បាន​អំពាវនាវ​ឱ្យ​អ្នក​វិនិយោគ​ជប៉ុន​មក​បណ្តាក់ទុន​លើ​រោងចក្រ​ផលិត​ម្រេច​នៅ​ក្នុង​ព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា​។​ ​លោក​ ​កុសល​ ​បាន​មានប្រសាសន៍ថា​៖​ ​«​ ​បន្ទាប់ពី​សិក្ខាសាលា​នេះ​ ​វា​នឹង​ជំរុញ​ម្រេច​របស់​កម្ពុជា​ ឱ្យ​មានការ​ទទួលស្គាល់​ ​និង​គាំទ្រ​ពី​ប្រជាជន​ជប៉ុន​បាន​យ៉ាងល្អ​ ​ហើយ​ខ្ញុំ​សូម​អំពាវនាវ​ដល់​ក្រុមហ៊ុន​ជប៉ុន​ពិចារណា​លើ​ការ​វិនិយោគ​ ​និង​ដំណើរការ​អាជីវកម្ម​នៅ​កម្ពុជា​ ​ជាពិសេស​វិ​ស​័​យ​ដាំ​ ​និង​កែច្នៃ​ម្រេច​ ​ក្នុងចំណោម​ផលិតផល​សក្តានុពល​ផ្សេងទៀត​»​។​

​លោក​ ​ម៉ក់​ ​នី​ ​មកពី​សហ​ព័ន្ធ​ម្រេច​ ​និង​គ្រឿងទេស​កម្ពុជា​ ​មានប្រសាសន៍ថា​ ​ការ​ជំរុញ​ការនាំចេញ​ចាំបាច់​ត្រូវ​ផ្សព្វផ្សាយ​ផលិតផល​ទៅកាន់​ទី​ផ្សារ​គោលដៅ​ប្រកបដោយ​ប្រសិទ្ធ​ភាព​។​

​លោក​ថា​ ​សិក្ខាសាលា​ដែល​មាន​ការចូលរួម​ពី​ធុរកិច្ច​ ​និង​សហគ្រិន​ជាង​ ​១​00 ​នៅ​ក្នុង​ប្រទេស​ជប៉ុន​ ​គឺជា​វិធី​មួយ​ដើម្បី​ផ្សព្វផ្សាយ​ទំនិញ​ដល់​អតិថិជន​។

​លោក​ថា​ ​៖​ ​«​ ​ប្រទេស​ជប៉ុន​គឺជា​ទី​ផ្សារ​ដ៏​សំខាន់​មួយ​សម្រាប់​ម្រេច​របស់យើង​ ​ហើយ​ក្នុង​ពេល​បច្ចុប្បន្ននេះ​ ​យើង​ត្រូវការ​ទី​ផ្សារ​បន្ថែម​ទៀត​ ​ដូច្នេះ​សិក្ខាសាលា​នឹង​ផ្សព្វផ្សាយ​ទំនិញ​កាន់តែ​ទូលំទូលាយ​ដល់​ប្រជាជន​ជប៉ុន​»​។​

​លោក​បន្ថែម​ថា​៖​ ​«​ ​យើង​កំពុង​ធ្វើការ​យ៉ាង​ជិតស្និទ្ធ​ជាមួយ​សមាគម​ម្រេច​ជប៉ុន​ ​ក្រសួង​ពាណិជ្ជកម្ម​ ​និង​មជ្ឈមណ្ឌល​អា​ស៊ាន​-​ជប៉ុន​ ​ដើម្បី​លើក​ក​ម្ពស់​ម្រេច​។​ ​យើង​សង្ឃឹម​ថា​ ​តម្រូវ​ការ​ម្រេច​កម្ពុជា​ក្នុង​ទី​ផ្សារ​ជប៉ុន​នឹង​កើន​ឡើង​បន្ទាប់ពី​ពួកគេ​ដឹង​ពី​គុណភាព​ល្អ​នៃ​ម្រេច​របស់យើង​»​៕

សម្រាប់អត្ថបទដើម សូមចូលទៅកាន់ដំណភ្ជាប់នេះ

 

 

ដោយ៖ ជា វណ្ណយុទ្ធ

ព័ត៌មាន៖ ខ្មែរថាមស៍

កាលបរិច្ឆេទបោះពុម្ភផ្សាយ៖ ថ្ងៃទី២១ ខែមីនា ឆ្នាំ២០២២